Aprilli müügitulu 10.05

Kontserni müügitulu kasvas 7,5%. Aprill oli eriti hea kuu Eesti Delfile, kelle reklaamitulu kasvas 41% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Perioodiliste väljaannete segmendile oli aprill raske kuu.  Kontserni ajakirjade kirjastused Eestis ja Leedus näitasid väikest reklaamikäibe kasvu, Õhtulehe ja Eesti Päevalehe reklaamikäive kahanes. Eesti Ekspressi ja Maalehe reklaamikäive formaalselt küll kahanes, kuid normaliseerides tulemust sama ilmumiskordade arvuga eelmisel aastal, näitasid tegelikkuses kasvu. Trükiteenuse segment jätkas sarnaselt eelmistele kuudele kasvamist.

Aprilli müügitulu segmentide lõikes, th EUR

Segment20112010Muutus %
Online meedia83672116,0%
Perioodilised väljaanded2 1512 1350,7%
Trükiteenused2 3902 13312,0%
Määramata912-25,0%
Segmentidevahelised elimineerimised(312)(281)-11,0
KOKKU5 0744 720
7,5%

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt