Ekspress Grupi käive kasvas mullu 69,1 miljoni euroni 28.02

Meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas eelmisel aastal digitaalsete tulude kasvule tuginedes 8% ja ulatus 69,1 miljoni euroni, selgub ettevõtte 12 kuu konsolideeritud vahearuandest.

ASi Ekspress Grupp ärimahud kasvasid digitaalsete tulude suurenemise toel nii neljandas kvartalis kui ka kaheteist kuu lõikes. Kontserni neljanda kvartali müügitulu kasvas 11% ja ulatus 19,5 miljoni euroni ning 12 kuu müügitulu 8%, ulatudes 69,1 miljoni euroni. Kontserni 12 kuu digitaalsed tulud kasvasid seejuures 23% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning andsid 38% kogukäibest.

Ekspress Grupi kasum enne intresse, makse ja kulumit (EBITDA) ulatus neljandas kvartalis 1,2 miljoni euroni ja 12 kuu arvestuses 4,2 miljoni euroni. Võrreldes 2017. aasta sama perioodiga langes EBITDA neljandas kvartalis 0,3 miljoni euro võrra ja 12 kuu võrdluses 2,5 miljoni euro võrra.

Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul avaldas kasumlikkusele positiivset mõju digitaalsete tulude kiire kasv eeskätt Eestis ja Leedus. “Negatiivse poole pealt survestas tulemusi tugev hinnakonkurents ning sisendihindade kasv nii trükiteenuste segmendis kui ka paberväljaannetel meedia segmendis. Teise poolaasta tulemused sisaldavad ka ligi 1 miljoni euro väärtuses ühekordse mõjuga kulusid, mille seas suurimat mõju omavad kulud seoses Ajakirjade Kirjastuse töö ümberkorraldamisega ning Ajakirjade Kirjastusest ülevõetud raamatulao bilansilise väärtuse ümberhindamisega,” märkis Rüütsalu.

Ekspress Grupi juhatuse esimees lisas, et ettevõtte edasine strateegia on suunatud digitaalsete tulude kasvatamise, efektiivsuse suurendamisele ning kvaliteetse ja lugejate poolt hinnatud sisu tootmisele.


Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt