Ekspress Grupi müügitulu kasvas ligi 10 protsenti 31.10

Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu kolmandas kvartalis digitaalsete tulude toel ligi 10 protsenti ja ettevõte teenis enam kui kahekordse EBITDA suurenemise juures väikese kasumi.

ASi Ekspress Grupp kvartali vahearuande kohaselt oli kontserni 2019. aasta kolmanda kvartali müügitulu 16,8 miljonit eurot ja 9 kuu müügitulu 53,6 miljonit eurot. Müügitulu suurenes kvartalis 8 protsenti võrreldes eelmise aastaga ja 9 kuu arvestuses 8 protsenti.

Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul põhineb müügitulu kasv peamiselt digitaalsetel tuludel, mis suurenesid eelmise aastaga võrreldes 17 protsenti ning moodustasid septembri lõpus juba 58 protsenti meediasegmendi käibest. „Müügitulu kasvu tõid tugev reklaamimüük ja Eestis digitaalsete tellimuste mahu suurenemine,“ lausus Rüütsalu. Kontserni kuuluvate meediaettevõtete tulubaas kasvas 9 kuu arvestuses üle 12 protsendi.

Ekspress Grupi kasum enne intresse, makse ja kulumit (EBITDA) oli kolmandas kvartalis 1,41 miljonit eurot ning 9 kuuga kokku 3,88 miljonit eurot. Kolmanda kvartali EBITDA kasvas 117 protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning 9 kuu vaates 30 protsenti. Kolmandas kvartalis teenis ettevõte 0,02 miljonit eurot kasumit, kuid jäi tulenevalt kahest eelmisest kvartalist siiski 9 kuu vaates 0,24 miljoni euroga kahjumisse.

“Olulise uuendusena alustas ka Leedu Delfi kolmandas kvartalis tasulise sisu müügiga, samuti avasime Leedu turul lineaarse televisioonikanali koostöös Teliaga. Teises kvartalis alustatud tasulise sisu müük Läti Delfis on saanud turult positiivse vastukaja ning täidab oodatud eesmärke. Tuleb silmas pidada, et tasulise sisu müük on pikaajaline protsess, mis vajab aega tarbijate harjumuste muutumiseks - seda eriti Lätis ja Leedus, kus tarbijad ei ole varem kohaliku meedia tasulise sisuga kokku puutunud,“ rääkis Rüütsalu. 

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt