Jaanuari müügitulu 10.02

ASi Ekspress Grupp käive kasvas jaanuaris 9%võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Euro käibelevõtt ei ole oluliselt mõjutanud reklaamiklientide plaane, küll aga on tarbijad olnud ajalehtede ostmisel ettevaatlikumad kui möödunud aastal. Suurimat kasvu näitas online-meedia segment, kus käibe kasv oli 43.2%.

Suurimaks panustajaks olid selles segmendis Delfi Leeduja Delfi Läti. Perioodiliste väljaannete segment kahanes 2,2%. Reklaamikäive kasvas Õhtulehel, Ajakirjade Kirjastusel ning Leedu ajakirjade kirjastusel Express Leidyba, viimasel 100% võrreldes 2010. aasta jaanuariga. Trükiteenuste segmendi kasv jätkus, olles 9,1% parem kui eelmisel aastal. Tulenevalt trükikoja kapasiteedi täitumisest, on arvestatav käibe kasv sel aastal trükiteenuste segmendis võimalik ainult madalama aktiivsusega kuudel. Samuti tuletame meelde, et alates novembrist kajastame perioodiliste väljaannete segmendi tuludena ka nende väljaannete online tulu, mis varasemalt kajastus online-meedia segmendis.Sellest arvestuspõhimõtte muudatusest tingituna korrigeeritakse tagasiulatuvalt ka kõiki eelmise perioodi võrreldavaid andmeid.

Jaanuari müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segment20112010Muutus %
Online meedia47338443.2%
Perioodilised väljaanded1 5801 615-2.2%
Trükiteenused1 6971 5559.1%
Määramata812-33.3%
Segmentidevahelised elimineerimised(209)(239)12.6%
KOKKU3 5493 3279%

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt