Jaanuari müügitulu 13.02

Kontserni käive kasvas 2012. aasta esimesel kuul 12,5%. Eriti head tulemust näitas trükiteenuste segment, mis suutis aasta ühel kehvemal kuul kasvatada käivet ca 19%. Online-meedia segment kasvatas jaanuaris käivet 15,4%. Kõik Delfi Balti riigid näitasid käibekasvu vahemikus 14-16%.  Delfi Ukraina käive  kasvas küll ca 100%, kuid tema mõju segmendi käibele ei ole veel märkimisväärne. Oluline on märkida, et oleme korrigeerinud Delfi Leedu käibe kajastamise põhimõtteid, mistõttu on muudetud ka võrdlusbaasiks oleva 2011 aasta andmeid. Nimetatud muutus ei mõjuta ettevõtte kasumit. Perioodiliste väljaannete segment kasvas 7,6%. Normaliseerides segmendi käivet Eesti Päevalehe omandimuutusest tuleneva efekti võrra,  vähenes perioodiliste väljaannete segment 5,9% (seda raamatute kirjastamise vähenemise arvelt). Reklaamikäive kasvas ning levitulud jäid eelmise aasta tasemele.

Jaanuari müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segment20122011Muutus %
Online-meedia54046815,4%
Perioodilised väljaanded1 6991 5797,6%
Trükiteenused2 0181 69718,9%
Määramata188125,0%
Elimineerimised(291)(210)38,5%
KOKKU3 9843 54212,5%

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt