Jaanuari müügitulu 11.02

ASi Ekspress Grupp  käive kasvas Jaanuaris võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 2%.  Võttes arvesse aasta alguse väga nõrka reklaamiturgu, on see märkimisväärne tulemus. Suurimat kasvu näitas taas online-meedia segment, kasvatades käivet võrreldes eelmise aasta jaanuariga 12%. Parima tulemuse saavutas Delfi Leedu, millele aitasid kaasa eelmisel aastal käivitunud erinevad portaalid ning samuti kuulutusteportaali Alio ost. Perioodiliste väljaannete segmendis oli reklaamikäive kõikides ettevõtetes languses. Ainsana suutis üllatada kasvuga Maaleht. Kokkuvõttes kasvatas perioodiliste väljaannete segment tulusid  siiski märkimisväärsed 4,3%. Seda toetas ajalehtede üksikmüügi ja Eesti filmiklassika DVD-sarjast tulenev käibe kasv ning nädalalehtede üks täiendav ilmumiskord. Eesti Filmiklassika jätkusari kestab  veebruari lõpuni. Trükiteenuste segmendi käive kokku küll langes 3,5%, kuid trükkimisteenuse osa seevastu kasvas 3%.

Jaanuari müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segment20132012Muutus %
Online-meedia60554012,0%
Perioodilised väljaanded1 7741 7014,3%
Trükiteenused1 9482 018-3,5%
Määramata11218522,2%
Elimineerimised(378)(295)28,0%
KOKKU4 0613 9822,0%

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt