Juuli müügitulu 10.08

ASi Ekspress Grupp käive kasvas juulis 8,2% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Online-meedia segmendis jätkub tugev kasv, mis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ulatus 26,2%-ni. Juulis näitas väga head tulemust Delfi Läti, kus tänu proaktiivsele müügile ning edukatele eridele suurenes käive pea 35%. Delfi Ukraina on saavutanud juba mitu kuud järjest ligi kahekordse käibetõusu  võrreldes eelmise aastaga, kuid endiselt on tegu marginaalsete summadega. Perioodiliste väljaannete segment jätkas eelmise kuuga samas tempos ning kasvatas käivet 6,7% võrreldes 2011 aasta sama kuuga. Kasvu veab eelkõige DVD-sarja edukas müük. Reklaamimüügituludes üllatas positiivselt Eesti Päevaleht, kelle reklaamimüügitulud pärast pikaajalist langust juulis kasvasid. Selle taga on edukad erilehed ning muudetud müügistrateegia. Trükiteenuste segmendi käive kasvas kokku 6,6%. Kasvu vedas jätkuvalt eksport ning samuti paberimüük. Mõningal määral oli tunda Skandinaavia tellijate suuremat suvist passiivsust võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Juuli müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segement20122011Muutus %
Online-meedia68854526,2%
Perioodilised väljaanded1 7441 6346,7%
Trükiteenused1 6641 5616,6%
Määramata7926203,8%
Elimineerimised(372)(252)47,5%
KOKKU3 8033 5148,2%

 

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt