Juuni müügitulu 11.07

Kontserni käive kasvas juunis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11,5%. Elimineerides käibe kasvust Eesti Päevalehe AS-is  täiendava osaluse omandamise mõju, kasvas võrreldav käive 4%. Online-meedia segmendis kasvasid enim Delfi Eesti ja Delfi Läti, näidates 15% kasvu võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Perioodiliste väljaannete segmendis kasvasid kõigi väljaannete reklaamikäibed, välja arvatud Eesti Päevalehel. Trükiteenuste segmendis kasvas trükikoja käive 15,5% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. 

Juuni müügitulu segmentide lõikes, th EUR

Segment20112010Muutus%
Online-meedia74166711,1%
Perioodilised väljaanded2 0341 84110,5%
Trükiteenused2 1641 87315,5%
Määramata2610160,0%
Segmentidevahelised elimineerimised(313)(219)-42,9%
KOKKU4 6524 17211,5%

 

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt