Juuni müügitulu 10.07

ASi Ekspress Grupp käive kasvas juunis 5,1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Positiivselt üllatas taas online-meedia segment, mis kasvatas käivet võrreldes eelmise aasta sama kuuga 20,2%. Suurima kasvu tegi juunis Delfi Eesti, kasvatades käivet 30%. Perioodiliste väljaannete segment kasvas võrreldes 2011. aasta sama perioodiga 6,8%. Kasvu vedas raamatute ja DVD sarja müük. Reklaami müügitulud jäid eelmisele aastale alla peamiselt nädalalehtede kord vähema ilmumise tõttu käesoleval aastal. Trükiteenuste segmendi käive kasvas 2,6%. Suhteliselt tagasihoidliku kasvu tingis väiksem paberimüük võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.  

Juuni müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segment20122011Muutus %
Online-meedia89174120,2%
Perioodilised väljaanded2 1762 0376,8%
Trükiteenused2 2212 1642,6%
Määramata10226292,3%
Elimineerimised(492)(308)59,9%
KOKKU4 8984 6605,1%

 

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt