Mai müügitulu 10.06

AS-i Ekspress Grupp käive kasvas mais 14,7% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Elimineerides käibe kasvust Eesti Päevalehe AS-i osaluse omandamise mõju, kasvas käive võrreldes eelmise aastaga 8,5%. Online-meedia segmendis olid suurimad panustajad kasvu Delfi Läti ja Delfi Eesti kasvades vastavalt 31% ja 22%. Perioodiliste väljaannete segmendis kasvas kõigi kirjastuste reklaamikäive, välja arvatud Eesti Päevalehe AS ning Leedu ajakirjade kirjastus. Trükiteenuste segmendis jätkus tugev kasv- segmendi mai käive oli 26,8% suurem kui eelmise aasta samal perioodil.

Mai müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segment20112010Muutus %
Online-meedia9288479,6%
Perioodilised väljaanded2 1732 0257,3%
Trükiteenused2 4441 92826,8%
Määramata131118,2%
Segmentidevahelised elimineerimised(328)(250)-31,2%
KOKKU5 2304 56114,7%

 

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt