Mai müügitulu 11.06

ASi Ekspress Grupp käive kasvas mais 8,5% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Online-meedia segment kasvatas käivet 16,1%. Kasvu andsid oma panuse suhteliselt võrdselt kõik Delfi ettevõtted üle Baltikumi. Erilist head meelt teeb perioodiliste väljaannete segment, mis näitas 8,4% paremat tulemust võrreldes 2011. aasta sama perioodiga. Kasvule on kaasa aidanud edukalt käivitunud Eesti filmiklassika DVD sari, mida vaadatakse koos raamatumüügiga, ning mis on suurendanud Eesti Päevalehe üksikmüüki. Perioodiliste väljaannete reklaamimüügi tulud kasvasid 5,8%. Trükiteenuste segment kasvatas käivet 9,6%, seda nii ekspordi kui kohaliku müügi toel.

Mai müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR     

Segment20122011Muutus %
Online meedia1 07792816,1%
Perioodilised väljaanded2 3512 1688,4%
Trükiteenused2 6792 4449,6%
Määramata8913584,6%
Elimineerimised(523)(323)62,1%
KOKKU5 6735 2308,5%

                        

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt