Märtsi müügitulu 12.04

ASi Ekspress Grupp käive kasvas märtsis 4,7% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Online-meedia segmendi käive kasvas 27%, kus eriti tugevat tulemust näitas Delfi Leedu. Positiivselt üllatas perioodiliste väljaannete segment, mis näitas minimaalset langust 1,5%, sisaldades juba Eesti Päevalehe soetusega kaasnenud mõju. Eesti Päevalehe ASi tulemust on konsolideeritud 100% alates eelmise aasta märtsist. Perioodiliste väljaannete segmendi langust mõjutab eelkõige raamatute käibe langus ning samuti kliendilehtede toimetamise vähemine. Reklaamikäive (v.a. Eesti Päevaleht) eelmise aastaga võrreldes kasvas. Suurenes ka üksikmüük, kuid tellimuste käive näitas 1%-list langust. Trükiteenuste segment kasvas ekspordi tulemusel 8,2%.

Märtsi müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segment20122011Muutus %
Online-meedia88269327,3%
Perioodilised väljaanded2 1602 194-1,5%
Trükiteenused2 8572 6408,2%
Määramata879866,7%
Elimineerimised(535)(328)63,2%
KOKKU5 4515 2084,7%

 

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt