Novembri müügitulu 12.12

Kontserni käive kasvas novembris 9,5%. Elimineerides Eesti Päevalehe  omandamise mõju, kasvas käive 4,7%. Online-meedia segmendi käive kasvas 25,3%. Võimsaima tulemuse tegi Delfi Eesti, kasvades üle 45%. Perioodiliste väljaannete segmendis kasvasid kõigi ettevõtete reklaamitulud, parima tulemuse tegi Eesti Ekspressi, Maalehe ja Eesti Päevalehe kirjastaja. Ajalehtede tellimistulud püsisid eelmise aasta tasemel. Ajakirjade tellimistulud Eestis langesid, Leedus aga kasvasid. Kogu perioodiliste väljaannete segment kasvas 9,1%. Elimineerides Eesti Päevalehe omandamise mõju, oli kasv negatiivne 3,9% mõjutatuna eelkõige vähenenud raamatute kirjastamise käibest.Trükiteenuste segment kasvas 8,8%.

Novembri müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segment20112010Muutus %
Online-meedia92173525,3%
Perioodilised väljaanded2 2142 0309,1%
Trükiteenused2 7242 5038,8%
Määramata2110110,0%
Segmentidevahelised elimineerimised(368)(244)-50,8%
KOKKU5 5125 0349,5%


Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt