Septembri müügitulu 12.10

ASi Ekspress Grupi käive kasvas septembris 11,8% võrreldes eelmise aasta sama kuuga. Elimineerides käibe kasvust Eesti Päevalehe ASi osaluse omandamise mõju, oli kasv 6,4%. Kasvasid kõik ettevõtted ja segmendid. Online-meedia segmendis näitas suurimat kasvu Läti Delfi. Perioodiliste väljaannete segmendis kasvas enim Eesti Ekspressi ja Maalehe kirjastaja, kelle reklaamikäibe kasv ületas 26% ja seda võrreldavate ilmumiskordade arvuga. Samuti näitasid võimsat reklaamikasvu ajakirjade kirjastused Eestis ja Leedus. Väljaannete tellimistulud kasvasid Eesti Ekspressi ja Maalehe kirjastajal ning Leedu ajakirjade kirjastusel. Trükiteenuste segment kasvas 10,6%.

Septembri müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segment20112010Muutus %
Online-meedia83273513,2%
Perioodilised väljaanded2 1441 85115,8%
Trükiteenused2 3852 15610,6%
Määramata2010100,0%
Segmentidevahelised elimineerimised(331)(236)-40,3%
KOKKU5 0504 51611,8%

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt