Veebruari müügitulu 10.03

ASi Ekspress Grupp käive kasvas veebruaris 19,1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Võimsa tulemuse tegi trükiteenuste segment, kasvades 25,4% ja seda ekspordi toel. Online-meedia segment kasvas 30,1%. Segmendi kasvu vedas Delfi Leedu peamiselt Leedus toimunud kohalike valimiste toel. Eestis ja Lätis oli kasv võrdselt 17%. Perioodiliste väljaannete segment kasvas 5,5%. Suurimad kasvajad reklaamikäibes olid Grupi Leedu ajakirjade kirjastus, Eesti ajakirjade kirjastus ning Õhtuleht. Tellimuste ja üksikmüügi käive jäi langusesse kõigil kirjastusettevõtetel. 

Veebruari müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segment20112010Muutus %
Online-meedia69153130,1%
Perioodilised väljaanded1 7891 6965,5%
Trükiteenused2 1331 70125,4%
Määramata916-43,8%
Segmentide vahelised elimineerimised(228)(255)10,6%
KOKKU4 3943 68919,1%

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt