Veebruari müügitulu 12.03

ASi Ekspress Grupp käive kasvas veebruaris 9.1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Online-meedia segment kasvas 10,7%, suurimat kasvu näitas Delfi Eesti. Perioodiliste väljaammete segment kasvas 7,3%. Trükiteenuste käive kasvas 17,3%. Elimineerides Eesti Päevalehe ASi omandamisega lisandunud käibe, kasvas kontserni käive aastataguse ajaga 6,2% ning perioodiliste väljaannete käive vähenes 5,2%. Endiselt on vähenemise põhjuseks raamatute kirjastamise käibe vähenemine võrreldes eelmise aastaga. Reklaamikäibe osas oli pea kõigil väljaannetel tugev kuu, üksikmüügi ja tellimuste käive püsis enam-vähem eelmise aasta tasemel. 

Veebruari müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segment20122011Muutus %
Online-meedia76569110,7%
Perioodilised väljaanded1 9191 7897,3%
Trükiteenused2 5012 13317,3%
Määramata359288,9%
Elimineerimised(426)(228)86,9%
KOKKU4 7944 3949,1%

 

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt