Veebruari müügitulu 12.03

Veebruaris kahanes ASi Ekspress Grupp käive eelkõige trükiteenuste segmendi languse tõttu võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 6,8%. Trükiteenuste segmendi 18,2%-line langus oli tingitud mitme suurema ekspordiprojekti edasilükkumisest ja lõppemisest. Teenuste osas oli käibe langus mõnevõrra madalam, s.o. 10%. Online-meedia segment kasvatas käivet 9,3% ning perioodiliste väljaannete segment lõpetas vaatamata reklaamituru jätkuvale madalseisule eelmise aastaga samal tasemel. Endiselt aitas sellele kaasa DVD –sarja müük, mis pärast 45-nädalast kestust veebruaris lõpule jõudis.   

Veebruari müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR

Segment20132012Muutus %
Online-meedia8367659,3%
Perioodilised väljaanded1 9271 9190,4%
Trükiteenused2 0452 501-18,2%
Määramata12735262,9%
Elimineerimised(467)(426)9,6%
KOKKU4 4684 794-6,8%

 

Uudised

Loe meie viimaseid uudiseid ja blogipostitusi. 

Kontakt