Ühiskondlikud trendid
Meediaorganisatsioonina on Ekspress Grupp läbimas suuri muutusi. Tugevneb surve senisele ärimudelile, samal ajal on alanud traditsioonilise meedia uus tulemine. Üha enam soovivad meie lugejad tarbida kvaliteetset ajakirjandust ka uutel platvormidel.
Sellele aitavad kaasa veebimeedia tehnoloogiline kasutajamugavus, mis muutub järjest paremaks, samuti kiired maksevõimalused. Teeme pidevat tööd ja märkimisväärseid IT-investeeringuid selle nimel, et meie loodavat sisu oleks lugejatel mugav internetis tarbida.
Ajakirjandusliku sisu loomisel peame arvestama ühiskondlikke trende ja kogu meediasektori arengusuundi:
- algoritmidel põhinev sotsiaalmeedia, info ülekülluse, toimetamata sisu leviku, libauudiste ja vihakõne mõju;
- laiema üldsuse vähene allikakriitilisus ja võime eristada sihilikku valeinfot tõest;
- meediaettevõtete suund sisuturunduse, ürituste korraldamise ja meelelahutuse pakkumise poole.
Meie igapäevane ülesanne on kaasas käia, kohanduda ja ka sammu võrra ees olla muutustest, mis mõjutavad nii meedia rolli kui ka selle tarbimise harjumusi.