Uudised

09.08

Ekspress Grupp plaanib valida uueks nõukogu liikmeks Sami Seppäneni

Baltimaade juhtiva meediakontserni AS-i Ekspress Grupp juhatus tegi aktsionäridele ettepaneku valida ettevõtte uueks nõukogu liikmeks Elisa Eesti endine pikaajaline juht Sami Seppänen. Uus nõukogu liige valitakse elektroonilise hääletamise teel ja üldkoosolekut kokku kutsumata. Aktsionärid saavad hääletada kuni 31. augustil kella 9.00-ni. Sami Seppänen juhtis telekommunikatsioonifirmat Elisa Eesti 1999. aastast kuni eelmise aasta lõpuni. „Ajal, kui […]

05.08

Konkurentsiamet andis Geeniusele loa raamatupidamisportaali RMP.ee ostmiseks

Geenius Meedia sõlmis juunis lepingu raamatupidamis- ja maksuinfoportaal RMP.ee ostuks ning sai nüüd konkurentsiametist loa tehingu lõpule viimiseks. Raamatupidamis- ja maksuinfoportaal RMP.ee on tegutsenud ligi 18 aastat. Portaalil on üle 50 000 registreerunud kasutaja ja rohkem kui 25 000 uudiskirja tellijat, portaal kogub keskmiselt kuus 80 000 unikaalset kasutajat. Geenius Meedia tegevjuht Siim Saidla ütles, […]

29.07

Ekspress Grupi käive kasvas ligi veerandi

Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu esimesel poolaastal ligi neljandiku võrra ehk 23% ja ettevõtte kasum suurenes mitmete sisendkulude tõusule vaatamata 12%. AS-i Ekspress Grupp konsolideeritud müügitulu oli teises kvartalis 16,4 miljonit ja puhaskasum 1,27 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile. Esimesel poolaastal kasvas müügitulu 29,8 miljoni euroni ehk 23% ja puhaskasum 0,76 miljoni […]

12.07

ASi Ekspress Grupp 2022. aasta 2. kvartali digitellimuste tulemused

ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 34% (II kvartalis 4%, I poolaastas 12%) ja ulatus juuni lõpus 151 322-ni. Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Ekspress Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 22% (II kvartalis 7%, I poolaastas 12%), […]

29.04

Ekspress Grupi müügitulu kasvas I kvartalis 22 protsenti

Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu I kvartalis veebireklaami ja digitellimuste suurenemise toel 22 protsenti, kuid ettevõte teenis samal ajal sesoonsusest tingitud kahjumi, selgub ettevõtte kvartali vahearuandest. AS-i Ekspress Grupp 2022. aasta I kvartali müügitulu ulatus 13,4 miljoni euroni, kasvades aastaga 22 protsenti. Digitaalsed tulud kasvasid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 36 protsenti […]