Strateegia ja eesmärgid
Missioon – teenida demokraatiat
Meie eesmärgid:
- Luua auhinnatud sisu, mida hindavad nii meie lugejad kui ka meediaeksperdid
- Olla Baltikumi juhtiv digikirjastaja (digitellimuste, kasutusaja ja tegelike kasutajate arvu osas)
- Pakkuda jätkuvalt meie paberkandjal kvaliteetseid meediaväljaandeid lugejatele, kes väärtustavad seda formaati
- Tegutseda sotsiaalset vastutust silmas pidades ning luua tugevaid ja usaldusväärseid brände
- Suurendada ettevõtte väärtust meie aktsionäride jaoks
Kontserni strateegia
Ekspress Grupp keskendub nii olemasoleva digitaalse äri orgaanilisele kasvule kui ka võimaluste leidmisele ärimahtude kasvatamiseks uute omandamiste teel. Kontserni eesmärk on suurendada ettevõtte väärtust, luues sünergiat lisanduvate uute äritegevuste ja senise meediategevuse vahel.
Digimeedia segmendis viime ellu kiire kasvu strateegiat, eesmärkideks on turuarendamine ning samaaegselt turuosa kasvatamine. Trükimeedias jälgime kulutõhusust ja pakume turu kvaliteetsemat ajakirjandust. Kontsern tugevdab olemasolevaid põhitegevusi investeeringutega orgaanilisse kasvu ja suurendab lisaks digitaalsete tulude osakaalu läbi meediaga potentsiaalselt head sünergiat pakkuvate teiste digitaalsete äride. Nii meedia kui toetavate digitaalsete äride kasvu toetab finantsiliselt optimaalne investeeringute jaotus, finantsvõimenduse mõõdukas kasutamine ning kasvueesmärke arvestav dividendipoliitika.
Kontserni strateegia elluviimisel on jätkuvalt meie eesmärk luua auhinnatud sisu, mida hindavad nii meie lugejad kui ka meediaeksperdid, olles samas Baltikumi juhtiv digikirjastaja nii digitellimuste, kulutatud aja kui ka tegelike kasutajate arvu poolest. Soovime edaspidigi pakkuda turu kvaliteetseimat trükimeediat lugejaskonnale, kes väärtustab seda formaati.
Kontserni pikaajalised strateegilised finantseesmärgid on seotud äritegevuse kasvu, digiteerimise, kasumlikkuse ja dividendide maksevõimega. Eesmärgid põhinevad muutustel tegevuskeskkonnas, konkurentsimaastikul ja ümberkujundamise strateegia edenemisel.
Ekspress Grupi pikaajalised strateegilised finantseesmärgid
Eesmärk 2026. aasta lõpuks | 2026 eesmärk | 2023 tegelik | 2022 tegelik | 2021 tegelik |
---|---|---|---|---|
Digitellimused Baltimaades | >340 000 | 207 328 | 146 608 | 134 947 |
Digitaalse tulu osakaal | >85% | 83% | 78% | 76% |
EBITDA marginaal | >15% | 14% | 14% | 15% |
Dividendi väljamakse määr | ≥30% | - | 37% | 59% |