Digitaliseeruv meediaettevõte
Ekspress Grupi jaoks tähendab digitaliseerumine eelkõige meediasisu kättesaadavamaks muutmist digilahenduste abil. Käime kaasas muutuvate info- ja meediatarbimise harjumustega.
Mobiilisõbralike platvormide ja nutiseadmetes kasutatavate digilahenduste arendamine on meie jaoks pidev töö. Järgmiseks suureks sammuks peame sihipärast liikumist multimeedia ajakirjanduse suunas ehk tekstipõhise sisu kõrval loome järjest enam video- ja audiomaterjali. Selle eeldus on, et suudame tagada kõikide IT-süsteemide töötamise igal ajahetkel, mil meie kliendid soovivad pakutavaid teenuseid tarbida.
Digitaalsusel on otsene mõju meie loodava sisu kvaliteedile. Veebiformaat annab võimaluse koguda infot tarbijate arvu, nende tagasiside ja muude tulemuste kohta reaalajas. See annab ajakirjanikele head tagasisidet, infot ja innustust luua inimesi veelgi rohkem köitvat sisu.
Meedia digitaliseerimise kõrval on meie teine suur eesmärk panustada digilahenduste arendamisse valdkondades, kus on võimalik luua sünergiat kontserni meediaportaalidega.
Nii suudame oma suurele lugejaskonnale pakkuda veelgi rohkem lisaväärtust ja samal ajal kasvatame kontserni võimekust.
Viimasel ajal kontserni portfelli lisandunud kinnisvara- ja piletimüügiplatvormid on hea näide, kuidas meediaportaalide väga suurt tarbijaskonda kontserni teiste digiteenuste juurde suunata, luues lisaväärtust kõigile osapooltele.