Tehnoloogia areng seab uusi väljakutseid
Ekspress Grupi arendusüksus on järjepidevalt turule toonud uusi innovaatilisi lahendusi, mis pakuksid eelkõige lisaväärtust lugejatele. Kontserni pikaajaline strateegia näeb ette digiäri osakaalu jõulist suurenemist, mis on proovikivi nii tehnoloogilistele uuendustele, sisemistele protsessidele kui ka töötajate oskustele ja pädevusele. Kontsernis on kasutusel maailma tippklassi kuuluvad tehnoloogilised vahendid. Viimase kahe aasta tööga on kontsernis kasutusele võetud tehnoloogiad, mis alles hakkavad Eesti turule jõudma. See on loonud olukorra, kus võib tekkida puudujääk nende tehnoloogiate käsitlemisel, sest regioonis ei ole vajaliku pädevusega töötajaid. Kontserniüleselt on see võimalus spetsiifilise oskusega töötajate erialaseks väljaõppeks ja -kutseks.
„Ajalooliselt on meediaettevõtte igapäevased protsessid olnud üles ehitatud teistmoodi kui täna. Varem oli meediatöö tulemuseks paberleht, nüüd peab see olema digiväljaanne. Samas pakub veeb väga palju rohkem võimalusi, sest enam ei ole tulemuseks vaid tekst ja pilt. Selle asemel on tekst, pilt, interaktiivsed graafikud, galerii, video- ja audioklipid. Kokkuvõttes muudab see kogu tööprotsessi kuni selleni välja, millal inimesed tööle tulevad või kus nad oma tööd teevad. Sisu tootmine ei ole enam seotud pabermeedia töörütmiga.“
Kaspar Hanni, Ekspress Grupi juhatuse liige
„Inimesed, kes meie veebilehekülge külastavad ja ettevõtte lehti/ajakirju loevad, peavad leidma sealt enda jaoks huvitavat, midagi sellist, millest nad ei taha ilma jääda ja mille eest nad oleks valmis maksma, sest just selle lugeja toetusega saame omakorda teha veel paremat ja – täna eriti olulisena rõhutatult – sõltumatut ajakirjandust.“
Martin Šmutov, Õhtulehe peatoimetaja