Kliendikogemus ja rahulolu
Ekspress Grupi meediasegmendi klientideks on reklaamiostjad ja sisu lõpptarbijad, kokku pea pooled kontserni koduturgudel elavad inimesed. Nende enam kui 3 miljoni inimese rahulolu sõltub meie loodava sisu kvaliteedist, sujuvast teenusest ja heast teenindusest, seda kõike üha enam uuenduslike digilahenduste abil.
Näeme vaeva, et oleksime oma klientidele mugaval viisil kättesaadavad just neis kanalites, kus nemad seda soovivad ja vajavad. Digilahenduste areng puudutab lisaks eraklientidele ka reklaamikliente, kellele uued kanalid, arenev tehnoloogia ja mitmekesisemad sisu edastamise vormid võimaldavad pakkuda senisest rohkem kasulikke lahendusi.
Oleme kliendikogemuse kujundamisel ja rahulolu suurendamisel teadlikult lähtunud sellest, et uute infotarbimise kanalite mitmekesisemaks muutumisega väheneb ühtse klienditeekonna roll ja muutuvas keskkonnas kasvab vajadus hoopis uute lahenduste järele.
Kliendisuhtluses ja kliendi jaoks mugavate lahenduste loomises näeme võimalust teistest meediaväljaannetest eristuda.
Otsime pidevalt võimalusi klientide sujuvamaks teenindamiseks klienditeekonna, teeninduskanalite ja -protsesside arendamise abil.