Delfi pakub oma äriklientidele uusi digikommunikatsiooni teenuseid

Bänneritest, eriotstarbelistest sisutoodetest ja teistest traditsioonilistest veebilehtede reklaamimeetoditest on saanud digiajastu põhitooted, kuid  selleks, et toetada reklaamikampaaniate kõige tõhusamat kasutamist ja maksimeerida sihtgrupini jõudmise suutlikkust, on ka vaja ebatraditsioonilisi meetodeid või vahendite kombinatsioone. Seda arvestades pakub Delfi nüüd reklaamiteenuseid nii Google Ads’i platvormil kui ka sotsiaalmeedias.

,,Me näeme igal aastal maailma üha suurenevat digitaliseerumist ja Leedu ei ole selles suundumuses mingi erand. Koroonaviiruse pandeemia on protsessi vaid kiirendanud. Enamik Leedu ettevõtetest on juba edukalt üle läinud internetiteenustele, müügile ja teistele tegevustele või on hetkel seda tegemas. Seetõttu on nõudlus digikommunikatsiooni teenuste ja ekspertnõustamise järele plahvatuslikult kasvanud. Olles tegutsenud digitaalses reklaamisektoris üle 20 aasta, astume konkreetseid samme oma teenuste laiendamiseks – hiljuti lisandusid reklaamiteenused Google Ads’is ja sotsiaalmeediat,” ütleb Jonas Gilys, Delfi kaubandusjuht.

Google’i reklaamimaht kasvab pidevalt nii Leedus kui ka kogu maailmas. Eelmise aasta täpsed andmed ei ole veel kättesaadavad, kuid statistika veebilehe statista.com kohaselt moodustas 2019. aastal tehnoloogiahiiglase reklaamitulu hiigelsumma – 134,8 mld USA dollarit. See on peaaegu kuus korda rohkem kui kümmekond aastat tagasi. Need numbrid tõestavad selgelt, et ettevõtted ja brändid peavad olema nähtavad igal pool ja võitlus nähtavuse eest muutub üha intensiivsemaks. ,,Meie jaoks on oluline suutlikkus pakkuda klientidele võimalikult palju lahendusi, nii et kõik vajalikud reklaamiteenused oleksid neile kättesaadavad ühes asukohas. Klientidele lahenduste pakkumisel oleme alati arvestatud Google Ads’i, GDN’i või YouTube’i reklaami- ja muude teenustega ning nüüd kasutavad neid ka meie endi eksperdid,” lisab Gilys.

Romuald Nareiko, sertifitseeritud Google’i koolitaja ja digikommunikatsiooni ekspert rõhutab, et kui klientidele pakub digitaalseid turundusteenuseid üks teenusepakkuja – Delfi, saavad kliendid kooskõlastada Google Ads’i reklaamikampaaniaid Delfi kampaaniate ja sisuga. ,,Veelgi enam, Google’i reklaamiplatvorm sobib eriti hästi väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. See tähendab, et Delfi suudab tuleviks pakkuda reklaamiteenuseid igale ettevõttele, sealhulgas nii kohalikele kui ka rahvusvahelistele brändidele ja viia suhtlus ka väljapoole riigipiire,” ütleb ta.

Nareiko on Delfis kokku pannud eraldi digikommunikatsiooni meeskonna, kes hakkab vastutama nii konsultatsioonide kui ka Google’i ning erinevate sotsiaalmeedia reklaamikampaaniate planeerimise ja lansseerimise eest. Nareikol on rohkem kui 14-aastane töökogemus Google’i reklaamiplatvormi, Google Analytics’i ja teiste digitaalsete reklaamivahendite kasutamisel. Ta on ühtlasi digireklaami koolituskeskuse Digital Academy üks asutajaid ja lektoreid.

,,Nareiko on töötanud nii väikeettevõte kui ka suurte ettevõtetega ning kohalikel ja välisturgudel. Ta on nõustanud sadu erinevaid ettevõtteid ja organisatsioone – alates raamatukogudest ja lõpetades krüptoraha start-up’idega. Me loodame, et tema kogemus ja asjatundlikkus osutuvad meie partnerite ja klientide jaoks väga kasulikeks,” selgitab Gilys.

Delfile kuulub ka Balti riikide suurim online reklaamivõrgustik Adnet Media. Võrgustik pakub mitmeid enim külastatud ja populaarsemaid veebilehti, mis võivad teenuseid või tooteid reklaamida. Leedus jõuab Adnet Media umbes 90%-ni tegelikest internetikasutajatest, kes sirvivad veebilehti nii arvutites kui mobiiltelefonides.