Digi- ja mobiiliversioonid
Digitoodete arendus sõltub suuresti tarbijate ootustest, samuti pannakse rõhku toodete kasutajamugavusele. Kõik tooted ja teenused peavad olema ligipääsetavad ja mugavad kasutada eri nutiseadmetest. Selleks uuendatakse kõigi toodete digiväljundeid regulaarselt. 2021. aasta jooksul tehti kontserniüleselt mitmed uuendused: Delfi läks uuenenud imagoga täielikult üle uuele platvormile, millega jõudis lõpule suurprojekt Delfi 2.0; Õhtuleht Kirjastus tõi turule uue digipaketi, mille juurde saab uue tootena võtta ristsõnad ja mälumängud; lisaks käivitusid erinevad teemaportaalid: raha, laps, naised, kodu jne. Leedu Delfi lansseeris peamiselt professionaalseks kasutamiseks mõeldud digitellimuste projekti M360; Läti Delfi käivitas uuenenud tellimuste paketi Delfi+, mis sisaldab mitut toodet.
Meediatooteid müüakse üha enam tervikliku online-ligipääsu paketina, mitte eraldi väljaannetena, lisaks saab digitellija anda sisule ligipääsu mitmele kasutajale, et jagada lugemisõiguseid näiteks pereliikmetega.