Podcastid ja longread
Podcastide osas on grupi ettevõtetest esirinnas Eesti väljaanded. Nende populaarsus kasvas 2019. aastal suure kiirusega. Kontserni jaoks on see uus maailm ja osutunud oluliselt edukamaks, kui algselt arvati. Aastaga on saadud miljoneid kuulamisi. Keskmine kuulatavus oli 2019. aastal 545 000 kuulamist ühes kuus.
Longread kui mitmekülgne tehniline formaat andis 2019. aastal võimaluse kajastada lugejatele suuri ja olulisi sündmusi – valimised, 150 aastat esimesest laulupeost ning laulu- ja tantsupidu, parvlaeva Estonia huku 25. aastapäev ning suurfilmi „Tõde ja õigus“ valmimine.
“Podcastidega on justkui alanud uus ajajärk. Kõigepealt tuli veebimaailm, siis videod ja nüüd on podcastid. See on puhas ajakirjanduslik võit 2019!“
Urmo Soonvald, Delfi ja Eesti Päevalehe peatoimetaja